Κατηγορίες

Μόλις μαγειρεύτηκαν

Νέες Συνταγές

Η συνταγή της ημέρας

Ψαρονέφρι με τζίντζερ και πορτοκάλι

Βράζουμε το ρύζι σε μια κατσαρόλα με 1 1/3 φλιτζάνια νερό και 1/2 κουταλάκι του γλυκού αλάτι. Μειώνουμε τη θερμοκρασία, προσθέτουμε το καπάκι και σιγοβράζουμε μέχρι να απορροφηθεί το υγρό, περίπου 16 λεπτά. Αλατοπιπερώνουμε το ψαρονέφρι. Θερμαίνουμε το υπόλοιπο λάδι σε μια μεγάλη κατσαρόλα. Προσθέτουμε το ψαρονέφρι στην κατσαρόλα και το ροδίζουμε για 3 έως 4 λεπτά. Αφαιρούμε από την κατσαρόλα. Προσθέτουμε το τζίντζερ και το σκόρδο στην κατσαρόλα. Ζεσταίνουμε 30 δευτερόλεπτα και προσθέτουμε τη μαρμελάδα, τη fish sauce και το χυμό λαιμ.

Φτιάξτε το...

Συνδυάστε τη με:

Γευστικές συνταγές για εσάς

Ο Chef συμβουλεύει:

  • Tips για νόστιμες μπάμιες

    Οι μπάμιες είναι από τα πιο διαδεδομένα λαχανικά στον κόσμο. Ιδιαίτερα θρεπτικές, είναι πλούσιες σε ασβέστιο, φώσφορο, σίδηρο και βιταμίνη C, ενώ είναι κατάλληλες για δίαιτα, αφού οι θερμίδες τους είναι μόνο 40 στα 100 γραμμάρια. Το καλοκαίρι είναι η εποχή τους αλλά τις καταναλώνουμε και τον χειμώνα κατεψυγμένες.

Ολόφρεσκες συνταγές

 

Οι νέες συνταγές στο email σας
 
 
 


Πρόσφατα σχόλια